Buscar neste blog

Serie Tramórea (Javier Negrete)


 LA ESPADA DE FUEGO


Zemal, a Espada de Lume, é o máximo símbolo de poder e a maior aspiración de todo guerreiro. Só os Tahedoranes, os grandes mestres da espada, poden competir por ela. Tras a morte de Hairón, o último Zemalnit, sete aspirantes dispútanse a espada; pero hai en xogo algo máis que a ambición de poder, pois estrañas forzas están dispostas a romper a concordia entre os homes e os deuses e uníronse para espertar a Tubilok, o deus rebelde que dorme fundido nunha roca nos abismos do Prates e cuxos soños se converten nos pesadelos dos homes.

Derguín e Kratos May, os guerreiros, e Linar e Mikhon Tiq, os magos, deben enfrontarse ao caos e a destrución a fin de superar as múltiples traizóns e trampas de Togul Barok, príncipe de Áinar, así como para gañar a Espada de Lume e salvagardar o fráxil equilibrio de Tramórea.


EL ESPÍRITU DEL MAGO
Dous anos despois de conquistar a Espada de Lume, Derguín Gorión, o novo Zemalnit, atópase refuxiado na cidade de Narak e vive obsesionado polo recordo de Mikhon Tiq, o seu amigo e aprendiz de mago, que perdeu o seu espírito en combate co feiticeiro Ulma Tor e cuxo corpo foi petrificado e abandonado nas selvas da Serra Virxe. O seu anhelo é recuperar o corpo do seu amigo e rescatar o seu espírito, pero tamén debe loitar contra os pesadelos que lle advirten que Togul Barok, o seu gran rival na loita pola Espada de Lume, non morreu. Pero Tramórea vive momentos convulsos: no norte, a caída dun meteorito está envenenando todas as terras de cultivo, e no sur os temibles guerreiros Aifolu atoparon un novo caudillo no Enviado, o mesías dun deus que non pode ser nomeado e que ameaza con afundir o mundo nun baño de sangue e de sacrificios humanos. No camiño do novo deus vai cruzar Darkos, un adolescente que consegue fuxir da destrución da cidade de Ilfatar e irá á procura do seu pai, un guerreiro do que só coñece o nome: Kratos May. O destino unirá as sendas de Deguín e Darkos, que deberán rescatar a Kratos da súa máis temible inimigo e xuntos emprender a loita final contra as hordas do Deus Tolo e evitar que o mundo caia baixo un novo reinado de terror e tebras.


EL SUEÑO DE LOS DIOSES

Nun remoto pasado, o deus Tubilok explorou as dimensións do tempo e o espazo, e na súa busca do poder e o coñecemento absolutos perdeu a razón. Durante séculos durmiu fundido na roca, pero agora esperta do seu soño milenario, disposto a aniquilar á humanidade e sementar a tolemia e a destrución polas terras de Tramórea. Voluntariamente ou pola forza, o resto dos deuses acompáñano no seu demencial cruzada. Só quedan tres meigos Kalagorinôr, «os que esperan aos deuses». Para enfrontarse á ameaza necesitarán a axuda dos grandes mestres da espada. Esta vez, Derguín e Kratos terán que levar a guerra a escenarios insospeitados. Ao facelo desvelarán o seu pasado e o noso futuro, e descubrirán os segredos que se ocultan nas tres lúas e nas entrañas de Tramórea.
EL CORAZÓN DE TRAMÓREA
Quedan poucos días para que as tres lúas entren en conxunción e o deus tolo Tubilok abra as portas do infernal Prates, o que provocará a aniquilación de Tramórea. Kratos e Derguín tratan de evitalo, cabalgando por separado cara á misteriosa Tártara, a cidade prohibida do leste que flota sobre o abismo. Mentres tanto, Tarimán volve forxar, mil anos despois, unha espada de poder. Ariel tenta burlar as acechanzas do nigromante Ulma Tor e devolverlle Zemal a Derguín, e os magos Kalagorinôr tratan de axudar aos humanos na súa desesperada carreira contra o calendario e os deuses. Salvo Mikhon Tiq que, coñecedor do terrible segredo da súa propia orixe, parece converterse en aliado de Tubilok. Todas as pezas están colocadas no taboleiro para unha última partida. Para algúns, o premio é a supervivencia e a posesión de Tramórea. Para outros, o dominio absoluto de toda a realidade. O destino de universos enteiros depende da batalla final, que se librará baixo as vermellas chamas do Prates, no corazón de Tramórea.